Timor Garden

by - 7:52:00 PM

apalah tajuk yang aku bagi hari nie... aku pon tak tahu
tetiba jer aku nampak kat kulit coklat nie ada nama tu...
hahaha...coklat apa eh??? coklat yang fuza bagi kat aku masa dia nk fly balik kl hari tu...
thanks fuza...


aish...yang aku heran nyer seronok benar mak aku bila aku sebut fuza nak datang ngan mama dia
sebelum tu fuza ada call aku, bagitahu yang dia nak datang ke kelantan ngna mama dia
aku pon bagi tahu la kat mak aku...senyum pulak aku tengok dia semacam jer

pagi tu aku drive la ambik fuza baru sampai ngan mama dia
kesian pulak aku tengok, baru jer sampai dah nak pergi buat demo
nak rehat kejap pon tak boleh nampak gayanya

masa kat sana, aku pon tak buat aper-aper, tolong la aper yang patut
dengar diorang buat demo best jugak aku tengok
sampai aku terikut-ikut ngan peserta yang datang hari tu

lepas habis selesai semua kerja, ingat nak bawak balik fuza ngan mama dia kat umah
tak sempat la gayanya... terus hantar kat airport
lebih kurang lapan jam jer diorang kat kelantan
banyak kerja katanya belom selesai lagi...

ingatkan nak tunggu tengok diorang berlepas, tak sempat pulak
zohor pon dah lewat...terus la aku balik yang mak ayah aku nie
hari tu aku kene test lagi, mak aku cakap dia tak rasa lagi nak break kaki kat belakang
nampak gayanya aku pas la nie...hahahhaha

adoooiii....hari nie pon kene test lagi...aku kene drive dari rumah sampai la atas pada melor
lama giler aku drive, sampai sakit pinggang aku nie...
macam mana la aku bawak hari nie...semalam dah pas...hari nie fail lagi
asyik kene perli jer ngan mak ayah aku...macam mana lah jpj boleh bagi lesen kat aku nie

mak aku cakap, kalau dia jadi jpj tu, memang sah aku tak dapat lesen lagi
aku cakap, nasib baik mak aku tak jadik jpj tu, kalau tak kempunan lah aku lesen
dah la kene bayar mahal...adooyaii...
tergelak aku...tiap kali aku drive, mak aku la paling kuat dia tergelak
haish....hangin aku rasa...nak kuar kat kb pon tak lepas
macam mana la aku nak bawak jauh-jauh....

~hwaiting kama.... hwaiting!!!~

You May Also Like

4 comment

Daisypath Happy Birthday tickers