i really feel down

by - 9:32:00 PM

Ya Allah...kuatkan hati hambaMu ini dengan ujian yang sedang aku tempuhi
ujian yang Kau berikan ini dah tak mampu lagi aku menanggungnya
walau dah berulang kali ia mendatang
aku tetap lemah nak tempuhi semuanya

kenapa aku diberi ujian yang sama?
kenapa aku diberika laluan yang sama?
kenapa hati aku resah dalam keadaan yang sama?
kenapa aku tak dapat nak menahanyya?
kenapa? mengapa? apa yang berlaku sebenarnya?

Ya Allah...mungkin aku yang sering melakukan kesilapan yang sama
sering mengulanginya walau Kau memberikanku 'amaran' Mu

Ya Allah...bagaimana aku nak menghindari semua ini
kesilapan yang sering berulang
telah menjadi darah dagingku
perit untukku mengubahnya
payah untuk menukarkannya

Ya Allah...bantulah aku
Ya Allah..bantulah hambaMu
Ya Allah..maafkanlah aku
Ya Allah...maafkanlah hambaMu ini

You May Also Like

0 comment

Daisypath Happy Birthday tickers