sony marah aku ker!!!

by - 7:45:00 PM

nie semua gara-gara phone xperia s yang baru keluar
tapi sony bukan marah kat aku ker apa
hahahaha...sony bagus apa
setiap apa yang aku tanya mesti dia jawab

yang kelakarnya..dalam masa terdekat pulak tu asyik dok tanya soklan
siyes..kalau la aku jadi pihak sony pon bosan jugak kot kalau dok tanya soklan dari orang yang sama
tapi..itulah istimewanya sony
apa-apa jer dok tanya mesti dia jawab
 
 
yang tak bleh nak tahannyer..bila soklan terakhir aku tanya
dia jawab okey jer
tapi bab yang 'THANK YOU' tu nampak besar bukan main
siap tebal lagi..marah ker wak..:D
jangan ler memarah kita
kata nak jual produk kan
mesti layan pelanggan
 
anyway..gud luck sony..
phone baru yang korang keluarkan akan jadi milik ini jua
InsyaAllah..:D

You May Also Like

2 comment

Daisypath Happy Birthday tickers