Mary Stayed Out All Night

by - 3:31:00 AM

kenapa aku post tajuk nie???? sebab aku tak post tajuk lain la...adoooiiii
raya sakan aku hari nie, yerla kan dah lepas exam
dah makan-makan, jalan-jalan, tengok drama la gayanya
drama aper nie....drama kat leptop la...korea punyer
adus...aku skang nie memang giler dengan k-pop la agaknya
dulu selalu layan hindi...aper nak sebut...bollywood la
itu bukan maknanya aku tinggalkan bollywood
tukar angin la sikit...takkan la syik layan dengan hindi jer
kebulur la aku ngan citer lain


inilah tajuk post aku...citer dia MARY STAYED OUT ALL NIGHT
aku tak dapatla tengok semua citer dia
maklumlah sekarang pon tengah tayang kat korea
jadi, terpaksalah aku tangguhkan niat aku nak tengok citer nie
jalan cerita dia memang best
sampai tak sabar aku nak tunggu episod akan datang
terpacak jugak la aku depan laptop hari-hari

~padahal aku dah tengok episod yang dah keluar~

 
kenapalah aku tak berhenti lagi menaip nie
dah...aku dah letih nak taip lagi
tapi mata tak ngantok lagi ni
tengok kawan-kawan tidur lena
maklumlah esok diorang dah nak balik
aku??? hari khamis baru balik kampung
aku pon tak tahu kenapalah aku stay lama-lama kat sini
nak kata rindu...adoooiiii
kelaparan aku esok gamaknya nie
tak de kedai nak pi makan nie....

tahan jerla perot oiii....

You May Also Like

2 comment

Daisypath Happy Birthday tickers