...terlepas...melepas...menunggu...

by - 2:43:00 AM

adooiii...tak tahulah kenapa aku boleh terlepas peluang hari tu..
tup..tup... bukak web, dah habis tamat tempoh penempahan
alahai...ruginya aku rasa. asal la aku tak tengok awal-awal lagi kat web page dia
dah tu...terlepas la peluang aku nak dapatkan baju tu...

lepas tu...aku terus pergi kat page dia tanya balik
kot la ader lagi buat tempahan
aku memang nak beli la

dah tu...aku melompat la. aper lagi suka la dapat baju tu
tapi tak tahula bila lak aku boleh buat tempahan nie
berbaloi atau tak, itu perkara kedua kot dal otak aku skang nie
biasala kan...bila dah suka, benda lain memang aku tak hingat
tup...tup...bila da jadi baru fikir balik
untuk baju nie, aku memang dah fikir habis-habis
tapi dia kata akan ada design baru...
...tak per la kot, asalkan ader baju dia...

~tak sabar nak tunggu ~


You May Also Like

2 comment

Daisypath Happy Birthday tickers