FURGITIVE PLAN B

by - 1:38:00 AM

aduhaiii... tiga hari aku bersengkang mata tengok citer korean nie. walaupun dah lama habis, aku baru jer berpeluang dapat tengok. nak kata aku minat semua pelakon dalam citer nie, tak der la jugak. tapi semua pelakon best-best la jugak nyer. aku paling suka hero kedua. sweet giler... tengok citer nie asyik dok tatap dia jer. sampaikan dua tiga kali gak la ulang part dia yang sama. gara-gara tengok citer nie gak la, sampai pening kepala aku tak tidur semalaman. aku mula tengok dari tengah malam sampai ler zohor keesokan harinya. peh!!! memang pening kepala. berat betul mata nie. samapi nak bercakap pun tak larat. bukannya dapat tengok semua pun.

mula-mula memang nak brenti dalam pukuk empat pagi tu, dah citer dia buat orang suspen jer... tak boleh tinggal. mesti tengok gak apa yang nak jadi. rasa kalau tinggal part yang best-best, teringat masa tidur. mandi pon teringat, makan lagi la teringat apa yang jadi lepas tu. kalau dah asyik teringat, angau semacam jer... baik aku tengok sampai habis la kan. bukannya buat aper-pun kat umah nie. tengok citer jer la ku. lepas habis citer nie, tak tahu la aper pulak aku nak mengadap pulak.

sambil-sambil tu, aku letakkan sekali pelakon-pelakon yang hebat dalm citer nie. terutama sekali hero aku yang sweet sangat nie, lee jung jin
sweet kan lee jung jin...macho jer nampak dalam citer
daniel henney yang kacak
yoon ji seo, detective paling cute dan comel
rain yang tinggi melampai
lee na young, heroin yang berani

You May Also Like

0 comment

Daisypath Happy Birthday tickers