CONTEST FRIENDS FOREVER

by - 4:42:00 PM


fuhh lega boleh buka blog hari nie. semalam tenet down giler. sakit tol hati nie nak update blog pon tak boleh. rasa cam nak cabut jer wayar tenet nie. hehehehe...bukan buat betul pon. tapi lega gak la skit asal bleh bukak blog. kalau bukak tenet tak bukak blog, rasa lain jer sakang nie. poyo tol ayat. meh nak citer skit nie pasal contest frenz 4ever yang aku jumpa kat blog Aan. thanks la kat dier sebab sudi tag aku sekali. tapi kenapa aku ikut sekali eh. aku pon tak tahu nak cakap macam mana. contest nie dah tarik aku skit nak soh join sekaki. eh..tak bleh, aku nak dua kaki gak.

buat korang rasa nak join contest friends forever boleh klik kat banner atas tu atau tekan jer punat kat link nie.(CONTEST FRIENDS FOREVER)

so,
jeng..jeng...jeng..
aku lak nak taruhkan gambar nie.


gambar nie kitorang ambik masa minggu haluan siswa tahun 2009. nampak muka semuanya baik-baik & suci jer kan. perasan skit kat sinie. nie adalah minggu perkenalan kami katakan. kitorang jumpa mula2 skali masa kat rumah sementara sebelum masok hostel. dalam rumah dua tingkat tu tinggal lah kami 12 orang nie. ramai yang tak sangka gak sampai ke hari nie kitorang still lagi dalam group nie. kalai nak tahu iniliah Group 12. siap ada baju group lagi. ops...lupa nak masukkan gambar skali. banyak kenangan kitorang bersama sampai ke saat nie. kitorang gak pernah buat jamuan group lagi tau. macam jamuan lain gak. ada makanan best2.. kenyang betul malam tu. cuma yang specialnya kitorang 12 jer la yang ada..;)) harap-harap kitorang tetap bersama walau susah macam mana pun..Insya-Allah...


ha...

skang masa untok tag orang..
jom..=)

... aan ...
... ana ...
... fuza ...

hehehehe..main tag jer aku kan. sowielah korang. 
tetiba jer nama korang dalam kepala nie yang nak kene tag...


comel kan baju nie. kalau badan nie bertuah, dapat lah baju ciut-miut nie.

baju nie tajaan dari DROPLET HOUSE.

gambate!!!

You May Also Like

1 comment

Daisypath Happy Birthday tickers