i just fall in simon baker

by - 6:21:00 PM

sweet..smart..charming..
yang tu jer boleh aku sebut..
ada lagi tak?
kalau ada boleh tolong tambahkan ruang kosong lagi nie

sebenarnya, aku tak tahu pun pasal simon nie
mula-mula kenal dia pun sebab citer 'the mentalist'
ala..yang pernah aku sebut dulu tu...best kan citer dia...
lepas tu aku asyik dok cari jer citer pasal dia
pasal kerjaya..famili..dan semualah
bak kata minat sungguh-sungguh dah nie
memang tak leh tipu dah eh
antara citer yang aku cari dan memang cukup teruja

aku asyik ulang jer..tak tahu la baper kali dah aku nengoknyer.
tapi, sememangnyer tak pernah bosan tau
korang patut cuba la ni  eh

dia memang sweet sangat lam citer nie
walau watak sangat aku kurang suka
tapi, untuk simon tetap aku suka gak

citer nie belum tengok lagi
tapi aku lihat dia nyer review nampak best
belum cuba belum tahu kan

dah la..nanti korang carilah citer dia yang best-best
ohh yaa...sebelum terlupa
simon nie dah kahwin tau...dah ada 3 anak lagi
comel nampak diorang bersama
dulu asalnya dia nurse tau..kakak simon nie seorang doktor
tapi simon kerje kejap jer
mingkin jiwa tak sesuai kot dengan dia
dia pun dah buat pilihan yang tepatkan
dah glemour pun ni ha
cubalah bayangkan pelakon kacak manis nie jadi nurse
katanya masa dia praktikal dulu kebanyakan nurse lelaki ialah gay
nasib baiklah dia tak sempat jadi gay kan
opsss..tu dia sendiri yang bagitau tau bukan yang di sinie yer...
simon baker nie pernah tercalon dalam sexiest stars tau
sexy ke ni? opsss...fikir sendiri lah eh...=))

You May Also Like

2 comment

Daisypath Happy Birthday tickers