malaysia ditangga kedua

by - 2:46:00 AM

tengah pagi-pagi nie aku rasa tak tahu la nak buat apa. alih-alih aku godam blog aku yang tak seberapa nie tekan main tekan, aku terjumpa la perkataan 'stats' yang dah berkurun lama kat atas tu baru aku tergerak hati nak tekan. pehh...menakjubkan. sebenarnya nie semua boleh kita tahu apa yang orang baca kat blog dan dari mana. nampak sangatlah aku memang tak tahu... 

view untuk bulan mei ni
view untuk keseluruhan

terkejut gak aku bila tengok pelbagai negara view aku nyer blog. malaysia dah jadi tangga kedua. (ops..terlebih plak aku nie). padahal bilangan yang view blog aku nie tak seberapa sangat. aku jer yang nak buat gempak. tapi yang nie sebenarnya aku ambik dari blog aku yang satu lagi. hehehhe...ct-kamaliah.blogspot.com. memanglah ada ramai view dari negara lain sebab kat sini aku main letak sembarang jer. aku letak lirik-lirik yang aku suka. pasal hiburan yang aku suka. kalau untuk blog yang ngah aku tulis nie plak, banyak pasal aku nak cerita dari hati. nak urus dua blog memang susah gak.(padahal blog entah aper-aper jer. hehehe) sebab kadang-kadang tak tahu nak tulis apa. ada gak yang malas..;))  yang paling 'cute' bila tengok ada gak yang view dari ipad, bb even sony ericsson. kamsahamida semua..fighting!!!

You May Also Like

0 comment

Daisypath Happy Birthday tickers