tik!!! tok!!! tik!!! tok!!!

by - 3:11:00 PM

heppy...sedih...kelakar...gementar...gemuruh...semuanya ader sepanjang minggu nie. haish3...naper ehh??? mmm...ni mesti penangan citer korea yg aku tengok dalam minggu nie. sejak balik umah hari isnin lepas sampailah hari sabtu hari nie, mengadap komputer ler gamaknyer aku nie. dah tak ader kerjer lain nak buat lagi...hehehehe. dari pagi aku balik sampailah petang nie, memang ngadap ler kerjer. sepanjang minggu nie aku tengok tiga citer korea yang tak sempat aku tengok lagi. walau dah berkarat dalam hard disk, baru sekarang dapat tengok. haish3...tak per asalkan aku puas tengok nonstop...

semua citer yang aku tengok banyak beri makna kepada diri sendiri. walau ia adalah cerita semata-mata, ada benda yang penulis nak bagi kat kita semua. aku ambik semua pengajaran dalam citer ni buat pedoman untuk aku masa hadapan...cayok!!! fighting!!!

MY PRINCESS

SECRET GARDEN

DREAM HIGH

You May Also Like

2 comment

Daisypath Happy Birthday tickers